Halaman

Khamis, 1 Disember 2011

Semoga Berjaya..

hari ni aku berusaha mencari iklan polis bantuan tu kat paper metro. semuanya kerana aku nak sangat egy pergi interview tu. tapi bila tgk iklan tu temuduga hanya di Penang Airport, 3 disember 2011. hmm,macam nak hilang jgk semangat aku. tapi kalo aku hilang semangat, camne pulak dgn egy? eh, aku kene lebih kuat dpd die, die tu pun mengharap aku yg bg semangat pd die.

Temuduga Terbuka Malaysia Airlines di Penang Airport
tapi ade ke interview kt KLIA tu? harap2 ade lah kan. egy pun dah semangat sgt nak pegi sbb kawan2 die dah citer segala kelebihan jdi polis airport ni. haha,ade jgk org tolong menguatkan lagi hujah2 aku. padahal aku rase mase tu aku cume nak sedapkan hati je suh die pegi jgk interview tu,hahahaa

ape2 pun, aku berharap sgt interview tu ade walaupun lewat sikit. kalo aku boleh cuti, aku nak cuti. nak bagi semangat pd egy. die tu kalo aku xde, kang cepat je putus asa. tapi kalo aku xde pun, mungkin mak die ade temankan die. Egy, semoga berjaya interview tu, LOVE U SO MUCH!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan