Halaman

Rabu, 30 November 2011

Simpack Baru!!

aku dah lame gune celcom dan maxis, yang maxis tu mmg paling aku sayang lar kan, jantung hati aku tu.tapi yang simpack celcom yang baru ni(X2) mmg betul2 menjimatkan. bayangkan hanya 28sen utk 10minit kalo celcom-celcom. kalo celcom-operator lain 28sen utk 5 minit. tapi tak kiralah kalo ckap 30saat pun die tolak 28sen jgk.

Sejak beberapa bulan aku gune X2 nie, aku jarang dapat reward point dpd maxis. sbb ape? sbb aku jarang topup lah, topup x smpi Rm30, mne nak dpt point kan. dlu aku slalu topup sebab suke call2, mak aku pun tumpang sekali, jdi mmg byk point.

Tapi skrg aku dh gune X2 utk call2 org, mmg jimat. kalo topup Rm5 pn rase macam dah x larat nak berckap. kalo 30minit x smpi Rm1 pun, best kan. cube maxis-maxis, seminit 36sen, mangkuk ayun. tapi aku tetap jgk gune maxis kan,hahahahaahaaa

#aku sakit hati dgn my hubby, dah bg yg baru, bkn stakat x terima kasih, gune pun x nak, aku ni hidup mmg nak bahagiakan kau je kan..blahhh!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan