Halaman

Sabtu, 26 November 2011

Rasa macam nak menjengah Bentong lagi,,huhuu

Berkenaan title di atas, aku rase macam nak buat kje giler lagi, haha. Ok, semalam aku tgk map gune satelit, terasa macam nak view Bentong. Then nampak lar awan berkepul2 kt situ. Ape korang rase? msti sejuk kan, dah lar Bentong tu kat kaki bukit. Em,sejuk lar jgk kalo nak dibandingkan dengan Muar ni. Itu je sebab nape aku suke Bentong, kalo x aku mmg x nk duk sana. Aku tanye Egy, kt sana nak hujan ke? die jawab x lah, biase je.
Bile die balik aku tanye lagi,

Yat : kt dpn umah ade tangki air heh?
Egy : haah..cmne tahu?
Yat : tgk gne google map,satelit..nmpak lar ade benda bulat wrna putih..
Egy : Eh,segi empat lar syg, mne ade bulat.
Yat : ???

Kesimpulannye, xdelah betul sangat satelit google maps ni, patutlah endy pn ckp macam tu, huhuhu

*Semalam my hubby ade cakap pasal orang nak jual handphone kat die, kira orang yang seangkatan dengan die lar kot. then my hubby tanye lar aku nk ke handphone tu. haha,die ingt aku ni mmg keje cop duit ke,wakaka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan