Halaman

Rabu, 30 November 2011

hari ni facebook saya telah dikecam!!

mungkin salah aku kan. entahlah, di mana aku nak luahkan,aku pun x tahu. aku yang cari nahas. aku kan jual jamu ratu dara tu, jdi jual harga rendah. aku buat macam2, antaranya blog(aku dah delete), page kt fb, group, ape ntah lagi. dalam mase yg same, aku add admin jamu ratu dara.

so, aku post kt wall die ttg promosi yang aku buat. ade lak org sakit hati, report kegiatan aku ni kt admin. jd aku kne kecam lah. pagi td aku dpt 1 msg kt fb dpd admin jamu ratu dara. aku tunjuk kt kak fiza, pastu die terkejut. mungkin die pun x sangka aku akan kene macam ni.

ayat die bermaksud kalo aku teruskan jgk promosi tu, die akan buat report atau kira amik tindakan undang2 lah kan. rse macam nak menangis. tapi ape boleh buat, dah takdir yang aku tak betul2 tak sangka. kang aku jual jelar smua bnda ni kat kak fiza. hmm.. aku x nak jual lagi jamu ni, blacklist woo..

oklah, aku rse macam nak menangis ni, mungkin aku yang salah percaturan kan. sekarang aku relax dan tenangkan diri dulu. nak makan pun rase x lalu dah nie. arghh,,benci!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan