Halaman

Selasa, 6 Disember 2011

Ketabahan yang Mula Rapuh~

Alhamdulillah~.. Aku dah tgk dulu Ombak Rindu sebelum perkara ini terjadi. sebab ape aku msih kuat masa tu, tanpa menitis walau setitis pun air mata dpd mata ni sbb aku kene kuat. aku tahu aku akan melalui sesuatu yang lebih sedih dpd menempuh OMBAK RINDU tu. Ya Allah, kuatkanlah aku....

Alhamdulillah~.. Aku masih kuat lagi. sehingga ke saat ini belum ade lagi yang menitis. aku tahu aku bukan yang mudah mengalah. Aku cuba menjadi yang lebih tabah,lebih redha.. kerana redha itu IKHLAS kan. tapi aku tak mampu seikhlas itu. Kenapa aku jadi orang yang terakhir berada di hatinya?.......

Alhamdulillah~.. Aku bakal bersuamikan seorang anak yang soleh, taat kepada ibu bapa, menunaikan amanah Allah menjaga kebajikan adik-adiknya. Aku bersyukur padamu Ya Allah. Adakah isteri mesti menjadi orang terakhir dalam senarai kepentingan seorang lelaki? Aku tidak tahu apa yang Engkau sedang rancangkan untuk kami. Tapi aku bermohon padamu Ya Allah, tetapkanlah hatiku dan kuatkanlah jodoh kami~...

3 ulasan: