Halaman

Selasa, 3 Mei 2011

Pergilah Kau Nokia C6..

Minggu lpas,aku pergi survey handset baru,memandangkan handset aku pn dah lame jadi arwah. Aku aim Nokia Express Music 5800 je, around Rm600++ jgk lar. Then sampai kedai tu, tauke tu offer C6,bkn AP set lak tu. Aku pun terpedaya,then die bagi memory 2GB. Aku bodek2, dapat lar 8GB. Tapi bile aku kira2 balik perbelanjaan aku bulan nie,aku lak nk g interview kt JB, of course duit lg. Bulan depan gaji aku pun x seberapa sebab bos dah kurangkan overtime. So,aku kene fikir semua tu. Dh nk kahwin beb,simpan duit,,hahaa

Egy lak bsing2 ckp npe aku beli handset mahal sgt. Nanti ade emergency, nk guna ape. Aku pn diam je. Pdahal aku dah janji nk g jmpe mak die bln nie, boleh lak aku lupekan je bnda tu. Ah,biar jelah C6 tu, lain kali aku boleh bli jgk kn, bkn mahal sgt pn,hehee.. so,utk egy, jgn risau yaa,sye x bli pn handset tu.

Utk deposit yg aku dh bg kt member aku tu, aku ingt nk tukar bnda lain je. Aku nk bli memory card 2GB n ingt nk blikan handset utk mak sempena Hari Ibu nie. Wah,nk bli hndset apa agknye kn. Lgpn hjg bln nie bday Maisarah & Ahza,ape yg ptut aku bli utk mereka ye?,,hehee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan